"Ha nincs célod, soha nem is fogod elérni!"
Pribék István Kettlebell Instruktor
Tel: +36703602653
Email: kettlebellfehervar@gmail.com

Vendégkönyv

Írd meg Te is a véleményed!

20 vélemény

"2019 januárban keztem az edzést Istvánnál. Hobbi futóként kerestem súlyzós edzést kereszt edzésnek. Az első pár edzés után már tudtam, hogy megtaláltam a számomra ideallis edzésformát és a megfelelő edzőt. István türelmes, mindenkire maximálisan oda figyel, különösen nagy figyelmet fordít a kezdőkre. Istvánban maximálisan megbízok, így a 15 éves lányomat is sikerült megfertőzni egy kis Bell betegséggel, négy hónapja Ő is elkísér az edzésekre. Hat hónap után erősebbnek érzem magam, rengeteget fejlődtem a futás terén, mind gyorsaságban, mind kilométerben, sokkal robbanékonyabb vagyok. Mindenkinek csak ajánlani tudom !"
- Bors Barni -
"István az edzéseit profi módon vezeti. Motiváló és izgalmas gyakorlatokat talál ki minden alkalomra. A kezdőkre is maximálisan odafigyel, minden gyakorlatot újra és újra ellenőriz, hogy helyesen legyen végrehajtva. Csak ajánlani tudom."
- Szmutka Róbert -
"Már korábban is edzettem mikor rátaláltam Istvánra és a kettlebellre, de igazán látványos fejlődést vele értem el. Szuper órákat tartott mindig figyelve arra, hogy kinek milyen egészségügyi problémája van ( ha van ). Már alig várom, hogy újra visszamenjek!"
- Bejczy-Józsa Mirjam -
"Sziasztok! Aki helyre akarja rakni a testtartását, vagy meg akarja helyesen őrizni azt, vagy a gerincproblémáit szeretné orvosolni, annak csak ajánlani tudom! Nekem sikerült! Köszönöm István! N"
- Norbert -
"István kettlebell edzései új dimenziót nyitottak az életembe. A már megunt, szokásos súlyzós konditermi edzéseim után fantasztikus érzés volt megtanulni egy olyan igazán dinamikus, sok-sok tecnikát igénylő sportot, mint a kettlebell!"
- Hizsnyai Máté -
"2016 szeptemberében a Kalóriabázis alkalmazás segítségével kezdtem odafigyelni az étkezésemre. Mivel az étkezés mellett a sport is elengedhetetlen az egészséges testsúly eléréséhez igyekeztem megtalálni azt a mozgásformát, amit beilleszthetek a mindennapjaimba. Kezdetben csak gyalogoltam, róttam a köröket a városban. Két tini édesanyjaként saját magamra jutott a legkevesebb idő. Szerencsémre a lányom edzésével pont a kettlebell esett egybe így azt gondoltam, amíg rá várok kipróbálom. Mire novemberben elkezdtem az edzésekre járni már -9 kg volt a hátam mögött.
Szeretem az órákat, szinte elrepül az egy óra. Átmozgat mindenhol, izomláz itt-ott, de nem bánom, szeretem érezni, hogy van eredménye a munkának.
Az elmúlt 4 hónapban további 10 kg-tól szabadultam meg, amiben nagy segítségemre volt ez a sport.
Köszönöm, hogy részese lehetek a csapatodnak :)"
- Maya -
"Hogy milyen volt az első hónap?
Az elején furcsa volt, új volt ez a fajta mozgás. Ez a sok kontroll.
Hogy nem "csak úgy" végezzük a mozdulatokat, hanem folyamatosan korrigálod a tartást és a technikát.
Ilyen figyelemmel még sehol nem találkoztam (köszönet érte!), pedig már sok-sok sportot kipróbáltam.
Először nehéz volt megszokni, hogy olyan izmokat kell használnom, amiket már nagyon-nagyon régen nem. Az is szokatlan volt, hogy az első órákat nem éreztem elég dinamikusnak..
Hogyan lesz itt hatékony zsírégetés? - gondoltam.
De aztán.. : )
Valóban, igazad volt. Kellettek a rávezető, a helyes tartást megalapozó gyakorlatok.

Egyre élvezetesebbek az órák, mert érzem, ahogy hétről hétre erősebb vagyok, egyre többet bírok. És nem csak az edzéseken, hanem a mindennapokban is.
Már nem lihegek felfelé a lépcsőn és sokkal jobb a közérzetem.
Egy hónap alatt megerősödött a hátam, a vállam, formásabb a karom, a combom. A tartásom sokat javult és az önbizalmam is.. :)

Igazán megszerettem ezt a sportot. Ezt a rafinált sportot. Kívülről olyan egyszerűnek, olyan könnyűnek tűnik. De egyáltalán nem az. És mégis minden alkalom sikerélményt ad.
Köszönöm, hogy így figyelsz mindenki tudására, képességére, erőnlétére.
Így óráról órára fejlődünk, jóleső izomlázzal.
Az edzéseken nagyon jó a társaság és a hangulat is. A többiek nevében is mondhatom, nagyon szeretünk Hozzád járni. : )

Összefoglalva: nagyon örülök, hogy január elején rábukkantam az edzésre. És bízom benne, hogy még nagyon hosszú ideig dolgozhatunk együtt! : )"
- Márti -
"Körülbelül 3 hónapja járok István csoportjába. A tapasztalataim nagyon pozitívak mind a kettlebellt, mind pedig az oktatót illetően. Már rövid idő után is észrevettem a fejlődést, azt hogy erősebb, itt-ott izmosabb lettem.:) Az órákat szeretem, mert változatosak, bőven van kihívás és feltöltenek energiával. + István mindig segítőkész, figyel a részletekre és számomra mint edző, rendkívül motiváló a folyamatosan bővülő tudása és életfelfogása miatt."
- Szalai Dorottya -
"Én nem Istvánnál kezdtem a kettlebellt, egy másik csoportban gyakoroltam előtte 3 évet. Rossz tapasztalatok miatt, és mert már nem kaptam meg azt, amiért oda kezdtem járni, váltottam. Ezért nem a sportról általában fogok tapasztalatot írni, mint itt a hozzászólók többsége, hiszen annak pozitív hatása nem kétséges :-)
Inkább azt mondom el, mi tetszik Istvánnál, 3 közös hónap után. Először is az, hogy nagyon felkészült, minden edzés tudatosan felépített. Nincs két egyforma nap, mindig van valami "meglepetés" gyakorlat, amit még nem, vagy nem pont úgy csináltunk addig. Minden részt vevőre figyel, ha kell, diszkréten javít. Nem hajtja az embert, inkább a motivációt adja meg, hogy te magadból hozd ki a maximumot, a neked megfelelő szinten. Személy szerint sokkal jobban érzem, amióta hozzá járok, miben tudtam fejlődni, miben lettem jobb.
Nagyon jó döntés volt, hogy csoportot váltottam, és megtapasztaltam, máshogyan is lehet kettlebellt oktatni illetve a csapathoz hozzááálni. Ami ugyan operatív dolog, de sokat elárul István rugalmasságáról, hogy barátságos és több szintű a bérletrendszer kialakítása is (nem mindenhol van így). Arról nem is szólva, hogy jót lehet a többiekkel marháskodni. Mit írhatnék még? Szeretek ide járni."
- Gábor -
"Kicsit kevesebb, mint 3 hónapja kezdtem Istvánhoz járni kettlebell-re. Az első alkalom előtt e-mailben érdeklődtem, és hasznos információkat kaptam, István segítőkész volt, így leküzdöttem minden félelmemet és július közepén volt az első találkozásom ezzel a sporttal.
Úgy gondolom, minden segítséget megkapok ahhoz, hogy megfelelően, sérülés nélkül tanuljam meg a gyakorlatokat.
A fogyás volt a célom, ami kilóban ugyan nem látszik, - persze ehhez hozzátartozik, hogy az étkezésemen nem változtattam sokat - de folyamatosan látom, hogy formálódok, izmosodok. Az ülőmunka okozta hátfájás elmúlt és már mások is észrevették, hogy javult a tartásom.
Az edzések jó hangulatban telnek, nagyon gyorsan elröppen az óra!
Mindig nagyon várom az edzést és nem bántam meg, hogy a kettlebell-t választottam!

Üdv,
Dóra"
- Máté Dóra -
"Kocsis Antal vagyok, 57 éves, orvos. Diákkoromtól igyekeztem magam karbantartani, amennyire időm engedte, rendszeres testmozgást végezni ( tenisz, karate, sziklamászás, kerékpározás). Sajnos lassan tíz éve egyre gyakrabban kiújuló gerincpanaszaim miatt a testedzések intezitása és formája is jelentősen behatárolódott. Feleségem, aki 8 hónapja kettlebellezik, 2 hónapon át győzködött, hogy kezdjem el én is ezt a sportágat. Fél éve járok kettlebell edzésekre, István irányítása alatt és nem bántam meg! Úgy érzem az erőnlétem, állóképességem sokat javult, a gerincpanaszaim megszűntek, a közérzetem jobb lett, a munkatársaim visszajelzései szerint feldobottabb, energikusabb lettem. Az edzések jó hangulatban, vidáman zajlanak, jóleső izzadással, izomlázzal. A társaság kíváló, jó érezni, hogy kialakult egy "kemény mag" és ennek én is tagja lehetek. Természetesen ebben oroszlánrésze van Istvánnak, aki nagy tapasztalattal, odafigyeléssel vezeti az edzéseket és szerettette meg velünk a kettlebellt. Valószínűleg István legöregebb tanítványa vagyok, de én egyre fiatalabbnak érzem magam az edzésektől. Mindenkinek szívből ajánlom, hogy kipróbálja.

Üdvözlettel: Antal"
- dr. Kocsis Antal -
"Elég sok változás történt az életemben, áprilistól eléggé felforgattam az életmódomat, annak részeként a sportnak és azon belül a kettlebell-nek is nyilván része van az eredményekben:

- április 07-től augusztus 18-ig elveszítettem a korábbi testsúlyom 17,7 %-át (ez arcátlanul könnyen ment, leginkább az étkezés múlt) és már nem kell sok a célom eléréséig!
- 7,3 %-kal csökkent a testzsírszázalékom (na, ez már nehezebb volt, ehhez már kellett a sport is)
- kiegyensúlyozottabb, nyugodtabb lettem (munkatársi visszajelzések alapján)
- energikusabbnak érzem magam

A súly és a testösszetétel nálam nem csak esztétikai kérdés, a bal csípőm eléggé tropa, így a célom a fogyás és az izmosodás volt. Egyelőre úgy néz ki, ebben segít a kettlebell!
Állandóan felmentett voltam gyermekkoromban a tesiórák alól amit most nagyon érzek. A csípőízületem mozgástartománya beszűkült (bár passzívan teljesek ezek a mozgások, képes lenne produkálni őket), ráadásul mivel ezt a lábamat öntudatlanul kíméltem, a gyógytornász úgy fogalmazott, hogy "nem tudja az izom, hogy mit várok tőle". Egyes kettlebell gyakorlatok segítenek növelni a mozgástartományt (és ezen dolgozik a gyógytornász is, aki egyébként nem ellenzi a kettlebellt).
Egyelőre annak is örülök, ha magamhoz képest mozgékonyabb és erősebb lettem, mint korábban.

Az pedig kimondottan tetszik, hogy elég vegyes a társaság összetétele korra és edzettségi állapotra, valószínűleg senki sem érzi úgy, hogy kilóg a sorból.

Úgyhogy örülök, hogy elkezdtem, és kíváncsi vagyok milyen eredményeket tudok elérni majd a kitűzött céljaimban."
- Kárpáti Beáta -
"Szia!

Hét hónapja kezdtem el a Kettlebell edzést kiegészítő edzés képen egy önvédelmi edzés mellé amit már 7 éve művelek. Az Kettlebell edzések hatására tovább javult az állóképességem és erőnlétem, aminek nagyon örülök. További pozitívum hogy ütéseim és rúgásaim is erősebbek és gyorsabbak lettek, ezt a Defendós edzőtársaim is észrevették és velem együtt örülnek neki :-) !
Ez a pár hónap elteltével nekem csak pozitív élményeim voltak az edzéssel kapcsolatban, Én biztosan jó darabig fogom csinálni és ajánlom mindenkinek!

Üdvözlettel !
Nagy Richárd"
- Nagy Richárd -
"Kedves István!

Közel fél éve már, hogy járok kettlebell edzésre. Ez alatt az idő alatt megszabadultam jópár kilótól és a testem is elkedett végre formálódni. Ilyen látványosan legutoljára 14 évesen, vízilabdás koromban formálódtam. Jó példa erre, hogy a szokásos éves orvosi "nagygenerálon:)" a professzor úr többször is kiemelte, hogy rendkívül pozitív változásokat lát rajtam és, hogy rengeteget változott a testem mióta utoljára találkoztunk (mindezt magától). A terheléses EKG eredményemre is azt mondta, hogy ritkán lát ilyet (pedig nem is futok), a tavalyihoz képest ég és föld a különbség. Korábbi hátfájdalmaim megszűntek, általános közérzetem és fizikai állapotom is újra jobb lett. Végül, de nem utolsósorban a kettlebell olyan hatékony kalóriaégető, hogy nem kell sanyargatnom magam mindenféle fogyókúrával, súlyom abszolút kontroll alatt van így. Bátran ajánlom István edzéseit mindenkinek!

Üdvözlettel,

Ádám

U.i.: ha kettlebellre jársz és kondigépre gyűjtesz, akkor ezt az összeget megspórolhatod, mert simán kiváltja azt."
- Pomozi Ádám -
"A kettlebellről sok ismerősömtől hallottam már, csak jó véleményekkel, nagyon izgatottan vártam az első edzést, pozítívan csalódtam.
Nagyon megszerettem István edzéseit, a hangulatom javult a mindennapokban. Centikben érezhető a változás, illetve közérzetben.Február óta az edzésnek köszönhetően megnőtt a mozgás utáni igényem.
A heti 2 edzés mellett, most már jól bírom a hosszú távú biciklizést is.
Én úgy érzem feltölt ez a fajta edzés forma."
- Víg Eszter -
"Irodai munkát végzek, de én nem vagyok az a tipikus egy helyben ülő típus. Sok mindent kipróbáltam, járok pilatesre, jógázni, úszni, szívesen futok, kerékpározom, túrázom, érdeklődöm minden olyan tevékenység- és eszme iránt, amely mozgással és életmóddal kapcsolatos.
A kettlebellt azért választottam, mert az általában cardio jellegű tevékenységek mellé szükségem volt egy olyan mozgásformára, amely nem csak karban tartja, hanem formálja is, izmosítja a női testet. Nekem bejött. Nagyjából az elmúlt 2 hónap (heti 2 alkalom) alatt szépen formálódott a testem (fenék!, comb!, has, karok) és megfelelő táplálkozással kombinálva bízom a további fejlődésben. A tévhitek, mely szerint a kettlebelltől egy nőnek férfias izomzata lesz, vagy az, hogy gerincsérvvel kerülni kell a kettlebellt mind botorság. A gerinc melletti izmok erősítésével elértem azt, hogy megszűntek a gerincsérv okozta hát- és derékfájdalmaim, valamint nőiesen izmos alakra tettem szert. És ez még csak a 2. hónap "
- Németh Zita -
"Horváth Tamás vagyok, 28 éves. Jelenleg a hétköznapjaimat egy számítógép előtt töltöm „informatikusként”. Annak ellenére, hogy a mozgás egész életemet végig kísérte, mégis egyre többször éreztem a derekamban, hátamban az ülő munka következményeit.
Óvodás korom óta szenvedélyem a sport, 22 éve focizok, de rendszeresen jártam futni és kerékpározni is az elmúlt időszakban, egyre nagyobb célokat állítva magam elé.
A kettlebellel körülbelül 9 hónapja találkoztam életemben először István révén, majd amikor elindította Székesfehérváron 2015. februárjában a csoportját, elhatároztam, hogy kipróbálom milyen.
Már az első edzést követő napon tapasztaltam ennek a mozgásfajtának a pozitív hatásait. Úgy éreztem, hogy teljesen kinyúltak a csigolyák a hátamban. Pedig ez még csak az ismerkedés első napja volt…
Azóta rendszeresen járok heti 2 alkalommal. Hiába töltök napi 8-10 órát a számítógép előtt ülve, megszűnt a derékfájdalmam, és mind emellett sokkal fittebbnek, energikusabbnak érzem magam, ami az egyéb sportteljesítményemre is kihatással van.
István felkészülten érkezik az összes alakomra, nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a mozdulatokat és gyakorlatokat a helyes technikával sajátítsuk el. Ezáltal a sérülések kockázata a minimálisra csökken. Minden edzés más és más. A következő napon olyan helyeken érzek izomlázat, amiről nem is gondoltam, hogy lehetséges.
Mivel az edzéseken a kemény munka mellett a jó hangulat is jelen van, ezért ajánlom mindazok számára, akik nem csak magukban szeretnék az edzőterembe emelgetni a súlyokat, vagy magányosan róni a kilométereket két lábon vagy éppen két keréken."
- Horváth Tamás -
"Eizler Kornélia vagyok, 39 éves, orvos. Sajnos gyermekkoromban nem neveltek a mozgás szeretetére!
2014. őszén úgy döntöttem, hogy elkezdek futni, elsősorban fogyási céllal, másodsorban mert úgy éreztem, 39 évesen végre a mindennapjaim részévé kellene tenni a mozgást, eddig ebben nem jeleskedtem! Eleinte 2 perc futás is nagy kihívás volt számomra, de aztán éreztem, hogy szépen lassan fejlődök! A futás mellett szerettem volna valamilyen erősítő, zsírégető edzést végezni, így bukkantam a kettlebellre!
Február óta (2,5 hónap) járok hetente kétszer az edzésekre, amiket nagyon élvezek! Ezekre az edzésekre valahogy szívesen megyek, egyáltalán nem esik nehezemre, nem keresgélek kibúvókat! A nővéremmel és a sógorommal kezdtem el járni, és mostanra már a férjemet is megfertőztük! István nagyon figyel rá, hogy pontosan kivitelezzük a gyakorlatokat, még soha semmi ízületi panaszom nem jelentkezett! Sőt, a férjemnek gerincsérve van, de egyáltalán nem provokálnak nála panaszokat a gyakorlatok, reméljük, a törzsizmok megerősítésével még javulni is fog a helyzet (Ő még csak 3 hete jár)! Nekem korábban reggelre fájdult meg a derekam, főleg, ha hétvégén 1-2 órával tovább alhattam, de néhány hete észrevettem, hogy ez teljesen megszűnt, így nem dob ki az ágy hétvégén már 7 óra körül! Sokkal energikusabbnak érzem magam, könnyebben állok neki a házi-, ház körüli teendőknek, a munkahelyemen is könnyebben koncentrálok! Szerintem a futásban is sokat segítettek a kettlebell edzések a törzs-és combizmaim megerősítésével, így a hónap elején teljesítettem életem első 5 km-es futóversenyét belesétálás nélkül, 5 hónapos "futómúlttal", heti két futóedzéssel! A kettlebell edzések nagyon változatosak! Olyanokat tud az ember megcsinálni, amit korábban nem is gondolt volna! A társaság nagyon jó! Nagyon kikapcsolnak az edzések, abban az egy órában megszűnik a külvilág, és csak az edzésre koncentrálok! Ezeken az edzéseken teljesen ellazulok, nagyon jó stresszoldó! Az eredeti célom, a fogyás; sajnos nem centiztem le magam az elején, de a ruháimon érzem, és a tükörbe nézve is látom, visszajelzéseket is kapok, hogy formálódtam, vékonyabbak lettek a combjaim, a fenekem, laposabb a hasam! Szóval én csak ajánlani tudom mindenkinek a kettlebellt, és az István edzéseit!"
- Eizler Kornélia -
"A mozgás nem ismeretlen számomra (küzdősport,extrém sportok,súlyzós edzés,saját súlyos edzések,terep és akadály futás). A kettlebellt már régóta ki akartam próbálni, és most lehetőség adódott rá Istvánnal. Tetszett ez a fajta edzés, súllyal dolgozunk tehát erősödök de ugyanakkor funkcionális edzés is és ezért más sportokban is hasznát veszem. 2.5 hónap alatt sokat erősödtem, leginkább a derekam és a vállaim. Mindenki kockás hasat akar, ellenben azt kevesen tudják hogy az erős hashoz az erős hát elengedhetetlen. Ennek erősítésére a kettlebell kiválóan alkalmas, tehát a hasam is formálódott azóta. Az edzések jó hangulatúak és István mindenkire odafigyel és segítőkész!"
- Horváth Zsolt -
"Soha nem hallottam erről a sportról, amíg unkatesóm nem beszélt róla. Ő Veszprémben jár edzésekre, mint mesélte:„nagyon jól érzem ott magam, sok jó gyakorlatot csinálunk egy vasgolyóval, jó a társaság és nincs sok időm a sportra de itt gyorsan lefáradok”. Próbáljam ki Én is javasolta, Fehérváron is tart az István edzéseket. Erősen fogyókúrázom és kicsit belefáradtam már a futásba, gyaloglásba, gondoltam megpróbálom a Kettlebellt. Jó döntés volt, úgy érzem egyre nő az állóképességem, csökken a súlyom, erősödnek az izmaim, amiket az egész napos ülés miatt alig használok. Tetszenek az órák, előre megtervezett gyakorlatokat végzünk szépen felépített sorrendben, jól bemelegítünk, majd jön a terhelés és az alig várt nyújtás.
Ajánlom mindenkinek aki erősödni, formálódni, fogyni akar, vagy ha nem egyedül akar sportolni hanem azt a heti két órát egy jó hangulatú társaságban szeretné eltölteni!"
- Tobik József -
1 2 »